Про проєкт
S (науки)
Ми дізнаємось
про науку у Стародавні часи і у Середньовіччі, зокрема про математичні відкриття і вчених математиків;
про різноманітність тваринного і рослинного світу, про пристосування живих організмів до навколишнього середовища.
Т (технології)
Навчимося
з допомогою пошукової системи Google знаходити в інтернеті необхідну інформацію, копіювати, зберігатиїї, створювати презентації з теми проєкту
R (читання, письмо)
Дослідимо
опрацьовуючи матеріал підручника і вибираючи з нього терміни, які є ключовими у темі, їх етимологію, створимо допис про проєкт до шкільної газети або шкільного веб-сайту
Дізнаємося,
як читають і пишуться математичні терміни іншими мовами.
Е (інженерія)
Створимо
творчі робіт, розробляючи для них ескізи.
Дізнаємося,
як використовують трикутні форми у оформленні інтер’єрів, як
використовуються властивості трикутників при побудові викрійок у швейній
справі.
А (мистецтво)
Дізнаємося
про
вітчизняних і зарубіжних художників, у творчості яких був «оспіваний»
трикутник, про різні течії у
образотворчому мистецтві;
про те, яке значення мав трикутник як символу декоративно-прикладному мистецтві українців.
Знайдемо інформацію про
трикутники у музиці.
Організуємо творчий вернісаж і віртуальну подорож у країну музики.
М (математика)
Опануємо навичками та вміннями, необхідними для
розв’язування геометричних задач на доведення, задач прикладного змісту, задач на побудову. які використаємо при віиконанні творчих робіт.
Навчимося здійснювати розрахунки матеріалів і коштів на матеріали, необхідні для втілення проєкту.
Коментарі
Дописати коментар