Про проєкт

 


S
(науки)

Ми дізнаємось    

 про науку у Стародавні часи і у  Середньовіччі, зокрема про математичні відкриття і вчених математиків;

про різноманітність тваринного і рослинного світу, про пристосування живих організмів до навколишнього середовища.


Т (технології)

Навчимося

з допомогою пошукової системи Google знаходити в інтернеті необхідну інформацію, копіювати, зберігатиїї, створювати презентації з теми проєкту


R (читання, письмо)

Дослідимо

 опрацьовуючи матеріал підручника і   вибираючи з  нього терміни, які є ключовими у темі,  їх етимологію, створимо допис про проєкт до шкільної газети або шкільного веб-сайту

Дізнаємося, як читають і пишуться математичні терміни іншими мовами.


Е (інженерія)

Створимо

 творчі робіт, розробляючи для них ескізи.

Дізнаємося, як використовують трикутні форми у оформленні інтерєрів, як використовуються властивості трикутників при побудові викрійок у швейній справі.


А (мистецтво)

 Дізнаємося

 про вітчизняних і зарубіжних художників, у творчості яких був «оспіваний» трикутник,  про різні течії у образотворчому мистецтві;

про те, яке значення мав трикутник як символу декоративно-прикладному мистецтві українців.

Знайдемо інформацію про трикутники у музиці.

Організуємо творчий вернісаж і віртуальну подорож у країну музики.


М (математика)

Опануємо навичками та вміннями, необхідними для

розвязування геометричних задач на доведення, задач прикладного змісту, задач на побудову. які використаємо при віиконанні творчих робіт. 

Навчимося здійснювати розрахунки матеріалів і коштів на матеріали, необхідні для втілення проєкту.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Клуб поезії. Присвячено трикутнику...

Трикутні марки

А ви любите розв'язувати задачки? Може, спробуєте?